米小柒

心有猛虎,细嗅蔷薇~~~
Limits - Arctic Lake

不管这首歌歌词如何,我只想沉迷在其中

A-水塔先生 、:

晚安曲,《Limits》。

       你用过闭着眼睛,任纱在脸、在脖颈肆意划过的感觉么?

        当风吹过耳边,当花香绕在鼻尖。

        不管歌词如何,不管要唱些什么。

         我就只想沉迷在这首歌里沉沉睡去

         ......







Don’t mind me, waiting for the tide

别管我吧,你先走吧

I might be staying for some time

我可能还要缓一阵子

I’ll apologize for being in your way

对不起啦,这阵子拖累了你

Just can’t move away from it all

可我真的离不开你呢

‘Cause it’s got some hold on me

你身上有种叫我心动的感觉

Lifting my-myself from this spirit life

我像是靠着这些给我以支撑

I’m stuck in a routine, routine

我卡在些细琐小事里

Don’t take, don’t move me from it all

没事啦,就让我动弹不得吧

Can’t stop seeing all I saw

但我却无力停下眼前所见情形

Further in I’ll go, feel the water around my bones

行得愈远,愈觉无形之力萦绕身旁

But I can’t escape if I’ll have to fall

假如跌入低谷是天意,我也无力脱逃

‘Cause it’s got some hold on me

你身上有种叫我心动的感觉

Lifting my-myself from this spirit life

我像是靠着这些给我以支撑

I’m stuck in a routine, routine

我卡在些细琐小事里

And I no longer wanna be

可我真的

Bound by limits

不愿再被

That were never set by me

那类绝非为我所设的限制而束缚

I’m stuck in a routine, routine

我卡在些细琐小事里

Ooh ooh


Ooh ooh


Ooh ooh


Don’t mind me, waiting for the tide

别管我吧,你先走吧

I might be staying quite some time

我可能要静一阵子

'Cause it’s got some hold on me

你身上有种叫我心动的感觉

Lifting my-myself from this spirit life

我像是靠着这些给我以支撑

I’m stuck in a routine, routine

我卡在些细琐小事里

And I no longer wanna be

可我真的

Bound by LIMITS

不愿再被

That were never set by me

那类绝非为我所设的限制而束缚

I’m stuck in a routine, routine

我卡在些细琐小事里

Come take me, remove it from it all

带我走吧,把那些束缚也剔除吧

But I can’t stop seeing what I saw

但我却无力停下眼前所见情形


评论

热度(155)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据